Turís acull una exposició de la Universitat de València sobre activisme africà contra el canvi climàtic

Post també disponible en: Castellano

El periodista turisà David Soler Crespo és un dels comissaris de la mostra.

Aquest divendres, 2 d’agost, a les 19,30 hores, Turís inaugura en la Casa Museu l’exposició “Activismo africano contra el cambio climático”, a càrrec de la Universitat de València.

La mostra es centra en la lluita d’activistes d’Uganda i Tanzània contra l’oleoducte East African Crude Oil Pipeline (EACOP) i s’ha exposat a nombroses sales de València.

Una investigació que és fruit de tres periodistes valencians que obrirà les portes amb la companyia d’un dels comissaris de l’exposició, que és natural de Turís, David Soler, i Mª Dolores Pitarch, delegada de la rectora per al programa Universitat Societat. 

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*