Post també disponible en:
El dia 22 de gener de 2026, en un servei de vigilància i verificació de la velocitat establit per un equip del Destacament de Requena en l’A-3, a l’altura del terme municipal de Venta del Moro, es va detectar a un turisme d’alta gamma circulant a 223 km/h, sent la velocitat màxima permesa per a aquest tipus de via de 120 km/h.
Els guàrdies civils van interceptar al vehicle en eixe moment, després del que un Equip d’Investigació Sinistres Vials del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València va procedir a investigar al seu conductor, un home de 61 anys, com a suposat autor d’un delicte contra la seguretat viària, per conduir un vehicle de motor superant la velocitat màxima permesa en 80 km/h.
El Codi Penal preveu penes per la comissió d’un delicte de conducció a una velocitat superior en huitanta quilòmetres per hora en via interurbana, arreplegat en l’article 379.1, consistents a la presó de tres a sis mesos o amb la de multa de sis a dotze mesos o amb la de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies, i, en qualsevol cas, amb la de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors per temps superior a un i fins a quatre anys.
Les diligències instruïdes seran entregades en el Jutjat de Guàrdia de Requena.
