
Post també disponible en:
Castellano
Utiel ajorna la celebració de les Falles d’acord a la decisió adoptada ahir pel Ministeri de Sanitat i la Generalitat Valenciana per raons de salut pública davant l’emergència de l’coronavirus Covid-19.
Ahir el president de la Generalitat, Ximo Puig, anunciava l’ajornament de les festes de les Falles en tota la Comunitat Valenciana fins que la situació d’emergència sanitària provocada pel coronavirus permeti la seva celebració.
El Consell posposa les Falles en tots els municipis de la Comunitat, entre ells Utiel, seguint les instruccions donades pel Ministeri de Sanitat basades en criteris científics, amb la premissa de protegir la salut de la ciutadania i de minimitzar riscos de contagi.
Aquesta tarda es reunirà la Junta Local Fallera per analitzar la programació de les activitats falleres a Utiel després de la comunicació oficial d’aquest ajornament.
Be the first to comment