Post també disponible en:
Els «pascueros» i «pascueras» de Bunyol han tornat a menjar-se aquest Diumenge de Pasqua la tradicional «mona» en el característic paratge del Roquillo, atés que les restriccions per la pandèmia de covid-19 havien impedit la visita a aquest típic paratge bunyolense durant els dos últims anys. Així aquest diumenge han sigut moltes les quadrilles de Pasqua que s’han acostat fins a la font, una de les tradicions més arrelades en la localitat, com ho testifica aquest vídeo elaborat per tucomarca televisió.

Be the first to comment