Xest tindrà servei d’autobús a València la setmana vinent

Post també disponible en: Castellano

Ahir, dilluns 25 de novembre, Xest va rebre la visita de la Ministra de de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, i de la delegada del Govern a València, Pilar Bernabé, amb motiu de la pròxima obertura al trànsit del pont provisional instal·lat per la UME en la CV-50, en el qual s’estan finalitzant les obres de les rampes d’accés, per part de la Generalitat.

Amb aquesta infraestructura en marxa, els vehicles pesants podran tindre un pas més d’entrada i eixida a la localitat, a part del de Vilamarxant, que en aquest cas connectarà amb l’A3. 

En la seua visita, les representants del govern nacional han traslladat a l’alcalde de Xest, José Morell, i a la primera tinenta d’alcalde, Mª Ángeles Llorente, el seu compromís amb la recuperació del transport públic amb autobús la setmana vinent, que connectarà la localitat amb València temporalment, fins a la recuperació del servei de trens de Rodalia.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*