El 75 aniversari de La Tomatina de Bunyol, protagonista a la mascletà de la plaça de l’Ajuntament

Post també disponible en: Castellano

La mascletà de les Falles de València durant la jornada d’aquest dimecres s’ha tenyit de vermell ja que les màximes representants de l’Ajuntament de Bunyol, l’alcaldessa, Juncal Carrascosa, i la regidora de Turisme i Tomatina, Maria Vallès, han estat les protagonistes de una jornada en la qual l’Ajuntament de València representat per l’alcalde, Joan Ribó, la primera tinent d’alcalde, Sandra Gómez, i el regidor de Cultura Festiva i Comerç, Carlos Galiana, han felicitat el consistori buñolense pel 75 aniversari de la Tomatina.

Juncal Carrascosa i Maria Vallès s’han reunit amb les Falleres Majors de València, Consol Llobell i Carla García, i amb representants de l’consistori valencià «amb l’objectiu d’estrènyer llaços entre aquestes dues grans festes», en paraules de l’alcaldessa.

A més s’han llançat pilotes de color vermell des del balcó de l’Ajuntament perquè el públic assistent a la mascletà se sentís imbuït per l’esperit de la Tomatina. Així mateix s’han sortejat 10 entrades entre els assistents a la mascletà que han anat vestits de vermell i blanc.

De la mateixa manera La Tomatina ha estat present en els coets que s’han disparat i que han tenyit el cel de València de verd i vermell, els colors de tomàquet.

L’alcaldessa i la regidora de Tomatina han aprofitat l’ocasió per regalar als màxims representants de l’Ajuntament de València diversos elements de marxandatge i els han convidat, juntament amb les FMV i les seues corts d’honor a la Tomatina d’enguany, la de l’75 aniversari.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*