Post també disponible en:

Els sindicats Unió General de Treballadors (UGT) i Comissions Obreres (CC OO) han anunciat mobilitzacions per als dies 5 i 12 de juny «davant la ja denunciada situació que pateixen les gairebé 200 persones que treballen en el manteniment dels hospitals valencians», segons han fet constar.
Aquestes concentracions es convoquen «al no garantir-se la subrogació i continuïtat amb el personal de manteniment dels hospitals a partir del dia 15 de juny, amb la qual cosa s’incompleix amb la garantia de la Llei de la Generalitat Valenciana de responsabilitat social», sempre segons fonts sindicals.
Les mobilitzacions compten a més «amb el suport d’alguns ajuntaments com el de Llíria o el d’Elda després de reunions mantingudes en ambdós casos amb representants d’UGT», segons han destacat des d’aquest sindicat.

Be the first to comment