Les Regidories de Cultura i Turisme de Bunyol organitzen activitats per al foment del turisme cultural en la localitat

Post també disponible en: Castellano

A través d’un ampli conjunt d’activitats es pretén potenciar la marca Buñol és cultura. Es realitzaran en la Sala de l’Oscurico del Castillo de Bunyol i en l’Oficina de Turisme.

Juan Luis Pallás, regidor de Cultura de l’Ajuntament de Bunyol, informa d’una àmplia agenda cultural que el municipi ha inaugurat en aquest mes d’octubre amb motiu de l’arribada de la tardor, per aquest motiu aquesta iniciativa es digui Tardor Cultural. És fruit de la feina de dues regidories, Cultura i Turisme. Es pot veure la realització de diverses activitats culturals, tant a la Sala de l’Oscurico de el Castell de Bunyol com a l’Oficina de Turisme per fomentar el turisme cultural a la localitat i potenciar la marca Bunyol és cultura.
L’edil de Cultura incideix: «Amb aquesta iniciativa es pretén generar un atractiu afegit per als visitants del nostre emblemàtic castell al mateix temps que fomentem les activitats culturals per a tots els habitants de la nostra localitat»
Per la seua banda Maria Vallés, regidor de Turisme de l’Ajuntament de Buñol vol remarcar la importància de l’foment del Turisme Cultural «Bunyol és un poble de cultura i tots aquells que ens visiten tenen la possibilitat de comprovar-gràcies a activitats com aquesta, la coordinació entre les ááreas de cultura i turisme és vital per mostrar el potencial de Bunyol».

OCTUBRE

Tardor cultural comença amb l’exposició de l’artista francesa Sandrine Fontanel, i la seva obra «SIMFONIES picturales». L’obra estarà exposada fins l’1 de novembre, dia que tindrà lloc a les 12.00h, a la sala El Oscurico, el Concert/performance de cloenda a càrrec de PIANO Aquarelle. L’obra té la música com a font d’inspiració, una exposició on les notes es tradueixen en colors a ritme de pinzellades i el so es fa visible.

NOVEMBRE

De el 5 a el 29 de Novembre serà el torn de l’artista local TONI LÓPEZ i la seva exposició MIRADES: una exposició que ens apropa a la natura. L’artista ens presenta retrats d’animals en els quals es capten aquestes » mirades » vives al costat d’un fons inert, barrejant el realisme amb una abstracció de el fons que ens recorda a la terra o la pedra creant una simbiosi singular.
El 8 de novembre a les 12h tindrà lloc la inauguració de l’Exposició Fotogràfica de la III CONCURS FOTOGRÀFIC «Barri Sant Rafael» i on donarem a conèixer els guanyadors de la mateixa.
Seguidament actuaran The QUINTET of Artic Artists i el seu espectacle CANADIAN Portraits on es fusionaran algunes de les fotografies més emblemàtiques de l’paisatge Canadenca amb la música inspirada en les mateixes compostes per Manolo Carrascosa.
EL 29 de Novembre, a les 12.00 per clausurar l’exposició comptarem amb el Quartet SENALAG, i el seu concert KOMOREBI, on es farà un recorregut per algunes de les BSO més sensibles compostes per compositors orientals.

DESEMBRE

Al desembre, a més de l’exposició fotogràfica, comptarem amb l’EXPOSICIÓ PICTÒRICA a càrrec dels Alumnes de l’escola de pintura de l’EPA de Bunyol de el 4 a l’27 de desembre. Exhibició de l’obra pictòrica realitzada en l’últim curs, incloent les obres creades durant la quarantena. Ens submergiran en un món interior particular ple d’emocions. També participarà amb algun dels seus treballs el docent i pintor Alexis Díaz.

Des de les Regidories de Cultura i Turisme recorden a tots els assistents que l’aforament és limitat a cadascuna de les activitats, a més de l’obligatorietat de portar mascareta, fer servir gel hidroalcohólico a l’entrar i mantenir la distància de seguretat entre persones. «Complint totes les mesures de sanitat podreu gaudir de tota l’oferta cultural d’aquest Tardor al Castell i en l’horari de l’oficina turisme, de divendres a diumenge de 10h a 14h, podent-se ampliar horari a demanda i disposició de l’artista», finalitzen.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*