Post també disponible en:
Tres dotacions de bombers i quatre brigades forestals han treballat a un incendi forestal declarat aquest dissabte en el terme municipal de Xiva, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat (CCE).
Segons les primeres investigacions, el foc s’hauria originat en un xalet del municipi.
Diverses dotacions de bombers han treballat a un incendi forestal declarat aquest dissabte en el terme municipal de Xiva, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat (CCE).
Fins a la zona s’han mobilitzat tres dotacions i quatre brigades forestals (BRIFO) del Consorci Provincial de Bombers de València, tres unitats de bombers forestals i tres autobombes.
També s’han incorporat quatre mitjans aeris, dos agents mediambientals, una unitat de prevenció i un capatàs forestal, ha detallat el ‘112 CV’.
Segons les primeres investigacions, el foc s’hauria originat en un xalet del municipi.
Els bombers han donat per estabilitzat l’incendi al voltant de les 6 de la vesprada del diumenge, segons ha informat Emergències.

Be the first to comment