Post també disponible en:
Bunyol ha iniciat ja els actes de la Setmana Santa 2024. Les dues parròquies organitzen un any més els solemnes actes litúrgics per a reviure així els dies de passió per la mort i resurrecció de Jesucrist.
Aquest passat diumenge es va iniciar la setmana santa oficial amb el tradicional Diumenge de Rams i la benedicció de rams d’olivera en l’ermita de Sant Lluís, la benedicció va seguir amb la processó i la participació de les confraries i veïns fins a l’església parroquial de Sant Pere Apóstol.
Fotos: Jesús Sanz Galarza.





Be the first to comment