L’incendi forestal de Teresa de Cofrents, extingit deu dies després mentre es manté vigilància i l’alerta per tempestes en la Comunitat davant una possible nova DANA

Post també disponible en: Castellano

L’incendi forestal de Teresa de Cofrents, que es va iniciar el 13 d’agost, ja està extingit deu dies després, segons informa el Consorci Provincial de Bombers de València. Encara així, roman una brigada BRIFO fent tasques de vigilància en la zona per si es poguera produir algun rebrot.

Per aquest motiu, el Centre de Coordinació d’Emergències ha finalitzat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals; juntament amb l’actualització, s’indica que la Comunitat Valenciana està enlaire risc hui de tempestes, algunes de les quals podrien ser seques i anar acompanyades d’aparell elèctric. 

A més, s’adverteix que aquestes tempestes poden ser perilloses, especialment per a persones que es troben en zones de muntanya, i es recomana extremar les precaucions.

Els avisos actius romanen hui en la Comunitat Valenciana per fortes pluges i tempestes; unes tempestes que poden donar lloc a precipitacions importants amb intensitats de fins a 20 mm/h, acompanyades de forts vents i fins i tot graníssol. El nivell màxim d’avís és groc, segons Aemet.

Possibilitat d’una nova DANA aquest cap de setmana

Des de Aemet també han avançat que cal estar pendents de l’evolució d’una nova DANA que aquest diumenge es pot despenjar sobre l’Espanya peninsular; si bé encara hi ha prou incertesa sobre la seua trajectòria, però podríem estar davant una situació potencialment perillosa.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*