Els bombers rescaten a una senderista lesionada en una zona muntanyenca de Cortes de Pallás

Post també disponible en: Castellano

El Consorci Provincial de Bombers de València ha fet públic que durant el matí d’aquest diumenge una dona de 62 anys ha patit una lesió en un peu en una zona de muntanya de Cortes de Pallás i això ha obligat a activar un salvament aeri.

L’avís s’ha produït passades les deu del matí, en una zona de muntanya de Corts per la qual la dona realitzava senderisme, per a això s’ha enviat al lloc a diversos efectius: membres del Grup Especial de Rescat a Altura (GERA) dels bombers, efectius voluntaris del parc de Cofrents i un sergent de Requena.

La víctima va rebre atenció mèdica per part del sanitari de l’helicòpter amb el qual ha sigut traslladada a una pista d’aterratge pròxima a Cortes de Pallás i per carretera li l’ha traslladada a l’hospital en ambulància.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*