Post també disponible en:
Des del 29 de setembre i fins al 31 d’octubre es poden enviar les propostes per a millorar Bunyol a través de la web buñolparticipa.es o depositar-la en els espais de participació (urnes habilitades a l’Ajuntament, Biblioteca Municipal i Antic Institut).
Ja està en marxa la II edició dels Pressupostos Participatius de Bunyol. Hui dijous 20 d’octubre ha tingut lloc el primer taller informatiu on pot conéixer-se com funciona el pressupost de Bunyol, així com el tipus de propostes que poden enviar-se i participar així en el pròxim Pressupost de 2023 de la localitat.
En qualsevol cas si no es pot fer una proposta pots sol·licitar informació enviant un mail a pressupostos@buñolparticipa.es o buscar més informació en la web buñolparticipa.es
Es pot depositar les propostes ciutadanes en les urnes habilitades a l’Ajuntament de Bunyol, Biblioteca Municipal i antic Institut de la localitat. Aquesta iniciativa està organitzada per la Regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Bunyol.
A més del taller de hui també dilluns que ve 24 d’octubre en el Local de les Mestresses de casa del municipi a les 17h es desenvoluparà un segon taller informatiu. Acudeix, Així decidim millor!

Be the first to comment