“Benaguasil Balla”, una proposta de ball a l’aire lliure per a les persones majors

Post també disponible en: Castellano

Podran gaudir del ball tots els dissabtes de juliol en l’Avinguda de Montiel.

L’Ajuntament de Benaguasil torna a apostar per l’envelliment actiu i saludable amb una nova edició del ball a l’aire lliure pensat per a les persones majors del municipi. 

Sota el nom ‘Benaguasil Balla’, la programació inclou durant tots els dissabtes del mes de juliol sessions gratuïtes en l’avinguda de Montiel, en horari de 23h a 02:00h amb l’objectiu que aquest col·lectiu puga socialitzar i gaudir del ball aprofitant el bon temps de les nits d’estiu.

La proposta busca dinamitzar i amenitzar les nits estivals, en aquest sentit des de l’Ajuntament conviden a totes elles a participar en aquesta activitat per a promoure la trobada i el gaudi a l’aire lliure de les persones majors.

Aquest programa forma part de la programació estival de l’Ajuntament, que inclou propostes culturals, musicals i d’oci per a totes les edats com el cinema d’estiu o el programa Estiu Jove.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*