Carlos Mazón: “Dupliquem el pressupost inicial del Bo ‘Recuperem Turisme 2025’ dotant-lo amb 10,1 milions d’euros”

Post també disponible en: Castellano

Assenyala que, a través d’aquesta iniciativa que comptava amb un pressupost inicial de 5,1 milions d’euros, “s’han realitzat prop de 15.500 reserves i ja s’han assignat més de 17.500 bons, la qual cosa confirma que respon a una necessitat real i urgent”.

Destaca el programa com a eina de suport emocional als damnificats per les riuades, a més de reforçar el turisme de la Comunitat.

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciat que el Consell “duplica el pressupost inicial del Bo ‘Recuperem Turisme 2025’ situant-lo en 10,1 milions d’euros després de l’excel·lent acolliment que ha tingut el programa des de la seua posada en marxa el passat 12 de maig. Amb aquesta ampliació, la dotació augmenta en 5 milions d’euros.

El cap del Consell ha assenyalat que “a través d’aquest programa, destinat a les persones afectades per les riuades, s’han realitzat prop de 15.500 reserves i ja s’han assignat més de 17.500 bons, la qual cosa confirma que aquesta iniciativa respon a una necessitat real i urgent”.

Així, ha destacat que el programa té una doble finalitat, “ajudar les persones afectades per les riuades a recuperar el seu benestar i normalitat en el pla emocional i reforçar el turisme intern com a motor econòmic i eina de cohesió social”.

A més, ha subratllat que “aquesta iniciativa: és una mostra visible de com l’administració pot estar prop de la ciutadania en moments complicats, però també una eina que dinamitza el nostre teixit turístic, especialment en temporada baixa i en zones menys massificades”.

Mazón ha remarcat que “des del Consell hem volgut respondre amb agilitat a la gran demanda que ha tingut aquesta iniciativa ja que, en molt poc temps, moltes famílies s’han interessat pel bo, la qual cosa ens ha portat a redoblar esforços i ampliar els fons perquè ningú que complisca els requisits es quede fora”.

Bono ‘Recuperem Turisme 2025’

El Bo Viatge ‘Recuperem Turisme 2025’ està dirigit exclusivament a persones empadronades en municipis afectats per les riuades, tant en àrees urbanes com rurals, incloent-hi pedanies de la ciutat de València. El programa permet gaudir gratuïtament d’estades turístiques en la Comunitat Valenciana fins al 22 de desembre.

El programa contempla una ajuda que cobreix el 100% del cost de la reserva, fins a un màxim de 350 euros, sempre que l’estada siga d’un mínim de dues nits consecutives en algun dels més de 600 allotjaments turístics adherits. També es poden incloure serveis complementaris com a mitja pensió, tractaments de benestar, activitats esportives, excursions o aparcament.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*