Carmen Alís Marzal serà proclamada Reina de la Fira i Festes de Bunyol aquest divendres durant la celebració de la Nit de Sant Joan

Post també disponible en: Castellano

Aquest divendres, 27 de juny, a les 23,00 hores, el Parc de Borrunes acollirà un dels actes més esperats del calendari festiu de Bunyol: la proclamació de la Reina de la Fira i Festes 2025.

Carmen Alís Marzal serà proclamada oficialment com a Reina durant celebració de la Nit de Sant Joan, acompanyada per la seua encantadora cort d’honor, en una nit carregada d’emoció, música i tradició, en la qual Yeray Ruiz, li passarà el testimoni de la il·lusió pels preparatius i les vivències fins que siga presentada oficialment al poble l’agost vinent.

A més, l’Associació de Comerciants de Bunyol celebrarà el seu tradicional sorteig, amb 25 vals per a gastar en comerços locals de bellesa i salut, així com 2 passes dobles per a viure l’experiència del camió de La Tomatina.

Una cita per a gaudir del bon ambient, compartir moments únics i donar el tret d’eixida a l’esperit festiu que ja es respira als carrers de Bunyol.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*