Comença a Xest el reasfaltat de la pista agrícola del Ramat i del camí que uneix el CEE Verge de l’Esperança amb Pi Veure-us

Post també disponible en: Castellano

En el marc de la reconstrucció de camins agrícoles que està realitzant el Ministeri d’Agricultura a Xest, després dels danys causats per la Dana, recentment han començat els treballs de reasfaltat de la pista agrícola del Ramat, que comunica la CV-383 amb la CV-50, i del camí que parteix de la rotonda del CEE Verge de l’Esperança i enllaça amb la partida de Pi Veure-us.

Dins del Pla del Ministeri de reconstrucció de camins agrícoles afectats per la Dana a Xest hi ha 11 camins, que s’estan reparant per fases, amb una inversió global de 1,7 milions d’euros. L’empresa que està realitzant les obres és Tragsa.

Les pròximes actuacions en camins agrícoles seran en La Pineda i al Pozuelo.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*