Post també disponible en:
El Club Esportiu Bunyol s’ha imposat, i per golejada, al Mislata CF en el seu feu del Beltran Bàguena en el seu últim enfrontament d’aquest passat diumenge.
Els blancs li han endossat quatre gols que van començar a sumar a partir del minut 27 de la primera meitat per mediació de Rubén. No obstant això, els tres gols restants van arribar en la segona part i no va ser fins al minut 73, quan Duco va materialitzar el segon tant que va pujar al marcador. A partir d’ací, el festival bunyolense el van completar Jorge Seral, en el minut 76; i Gerald ja quasi en el temps de descompte.
Els blancs cullen així una important victòria no sols per a incrementar la seua moral sinó per a escalar llocs en la taula de classificació del grup segon de la Regional Preferent valenciana en el lloc desé de la qual se situen actualment.
Els blancs es mesuraran aquest pròxim cap de setmana al Riba-roja de Túria CF en un partit inicialment previst per al dissabte, 8 d’octubre, a partir de les 17,30 hores.
D’altra banda, el filial del CD Bunyol va collir també una altra victòria enfront del Fuenterrobles en el Beltran Bàguena, on es va imposar el dissabte per 2 gols a 0.


Be the first to comment