El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana les Winter Sèries i el festival ROOW

Impression from GT4 Winter Series - Round 4 - Valencia by GEDLICH Racing at Circuit Ricardo Tormo in Spain on the 15.02.2024

Post també disponible en: Castellano

A més de l’acció en la pista, ROOW organitza la seua segona trobada en el Circuit amb numersosas activitats.

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana les Winter Sèries, l’esdeveniment que inaugura la temporada esportiva en el traçat valencià i que reuneix equips i pilots de les categories GT, GT4, Fórmules i Prototips.

La programació es desenvolupa durant les jornades del dissabte 14 i diumenge 15 de febrer amb més d’una dotzena de sessions oficials i un programa d’activitats per a tots els aficionats gràcies a la col·laboració de ROOW, un festival d’activitats relacionades amb el món del motor en el qual milers de seguidors acudiran al Circuit Ricardo Tormo per a gaudir del programa d’oci en el pàdoc i els seus voltants. L’actuació de l’artista DJ Nano se suma a una oferta dissenyada per a tots els públics, al costat d’un Demolition Derby inspirat en les competicions nord-americanes.

La jornada del dissabte comença amb els entrenaments oficials i continua amb les sessions de classificació de Prototips, Fórmules, GT i GT4 fins al migdia. La primera carrera de Prototips se celebra a les 12.30 hores i, a partir d’eixe moment, es disputen cinc carreres consecutives fins a les 18.00 hores, quan l’artista DJ Nano actua en l’escenari principal del pàdoc.

El diumenge l’activitat s’inicia a les 09.00 hores amb la classificació de Fórmules. La segona carrera de GT comença a les 09.45, la segona de GT4 a les 10.45 i la segona de Fórmules a les 11.45 hores. A les 12.15 s’obri el pit walk per a tots els assistents. A la vesprada se celebra la tercera carrera de GT a les 13.35, la tercera carrera de Fórmules a les 15.00 i la tercera carrera de GT4 a les 16.00 hores, que posa fi al programa esportiu del cap de setmana.

Les entrades estan disponibles en la pàgina web del Circuit i permeten l’accés al pàdoc durant tot el cap de setmana per a observar de prop el treball dels equips i els pilots. L’oferta d’activitats es completa amb food trucks, una àmplia zona comercial, una exposició de cotxes personalitzats i una gymkhana de drift oberta als aficionats.

Les Winter Sèries aprofiten les condicions climatològiques dels circuits d’Espanya i Portugal per a reunir a alguns dels equips més destacats de l’automobilisme europeu en un format alternatiu al calendari estival. ROOW organitza el seu segon esdeveniment en el Circuit després de l’èxit obtingut al setembre, quan el públic va gaudir de propostes com un partit de futbol disputat amb cotxes i una pilota de gran grandària.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*