El Consorci Provincial de Bombers ha hagut d’atendre 4 incendis forestals durant aquest cap de setmana a l’interior de la província de València

Post també disponible en: Castellano

Un dels quatre incendis que aquest cap de setmana han sigut extingits a la província de València ha sigut en Sant Antoni de Requena. L’incendi ha sigut de vegetació i ha obligat a establir la Situació 1 del PEIF i s’ha donat per extingit a les 18,13 hores. Fins al lloc s’han mobilitzat una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba, una dotació del Consorci Provincial de Bombers de València i un sergent. 

Un altre incendi de vegetació ha tingut lloc en la Font de Saz, a Toixa, en el qual han actuat tres unitats de bombers forestals, dues autobombes, un capatàs coordinador, una unitat de prevenció d’incendis i un agent mediambiental. L’incendi ha sigut extingit a les 18,13 hores. 

Així mateix, un altre dels incendis forestals ha mobilitzat a una brigada del Consorci Provincial de Bombers de València i una autobomba fins a Venta del Moro. El foc s’ha donat per controlat a les 13,29 i extingit a les 17,02 hores.

De matinada va tindre lloc un incendi forestal a Montserrat que ha mobilitzat a una unitat de bombers forestals, una autobomba i dues dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València. S’ha donat per extingit a les 4,50 hores.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*