Post també disponible en:
Aquest dissabte, El Planell de Bunyol ha rebut l’estiu amb la Festa de l’Orgull, el parc es va convertir en l’escenari d’una celebració amb motiu del Mes de l’Orgull LGTBIQ+. L’esdeveniment, molt esperat per la població, va tindre com a objectiu promoure la diversitat, la inclusió i el respecte, a través de la música i la convivència.
La vetlada va estar marcada per una atmosfera festiva i participativa, en la qual la música va ser protagonista. La programació musical va ser a càrrec dels DJs Bruno Velert, Dario Forts DJ i DJ Ventura, els qui van oferir sessions variades que van recórrer diferents estils, pensades per a un públic ampli i divers.
Amb aquesta iniciativa, Bunyol reafirma el seu compromís amb els valors d’igualtat i visibilitat del col·lectiu LGTBIQ+, celebrant la diversitat en un ambient lúdic, segur i acollidor.


Be the first to comment