El PSPV denuncia que l’Ajuntament de la Pobla de Vallbona “paga amb diners públics un vídeo per a felicitar les festes de Nadal en el qual apareixen l’alcalde i la seua família”

Post també disponible en: Castellano

Les xarxes socials del municipi “publiquen el vídeo de promoció personal del primer edil sense que aparega ningú més del govern”, segons els socialistes.

El PSPV de la Pobla de Vallbona ha denunciat “que les xarxes socials de l’Ajuntament de la localitat han publicat un vídeo públic, pagat amb fons municipals, en el qual apareix en exclusiva l’alcalde, Abel Martí, del Partit Popular, i part de la seua pròpia família amb l’objectiu únic i primordial de promocionar la seua figura política”.

El grup socialista de la Pobla de Vallbona ha censurat “la decisió del Partit Popular d’obviar que governa en coalició amb Contingent i Centrats en confeccionar, elaborar i publicar, posteriorment, un vídeo per a felicitar les festes de Nadal sense que aparega ningú més de l’equip de govern, ni del seu partit ni de les restants formacions polítiques”, segons els socialistes.

“Al llarg del poc més d’un minut de duració, el vídeo és una vergonyosa promoció de l’alcalde en el qual es veu a Abel Martí en diferents facetes de la seua vida personal en entrellaçar imatges on apareix passejant, entrant al seu vehicle, chalando en un bar amb altres persones, besant a algunes veïnes i acostant-se al propi parc municipal en el qual li espera la seua pròpia família, incloses imatges amb menors d’edat”.

El grup socialista de la Pobla de Vallbona ha afegit “que en cap moment es tracta d’un vídeo institucional de l’equip de govern per a felicitar els veïns en la celebració de les tradicionals festes de Nadal. A més, es tracta d’un vídeo de tall personalista que hauria d’incloure’s en les xarxes socials privades de l’alcalde en lloc de finançar-se amb diners públics”.

La portaveu del PSPV a la Pobla de Vallbona, Noemí Morales, lamenta “les polítiques de propaganda de l’actual equip de govern format pel PP-Centrats i Contingent a les quals ens tenen acostumats al llarg de tota la legislatura davant la manca evident d’un model propi de poble, amb idees modernes, projectes nous i innovadors, realment útils per a la ciutadania; més d’un any i mig després, continuen secundant-se en les iniciatives que va gestar i va idear l’anterior govern progressista”.

Morales ha instat l’alcalde i al seu equip de govern “a pagar amb els seus propis diners la propaganda política, ja que sembla ser que no saben diferenciar, correctament, entre les institucions i els partits polítics; pensen que els organismes públics són una extensió de la seua propietat privada, mostren un entestament total en les pràctiques de propaganda i en els vídeos d’autobombo, una obsessió malaltissa per les xarxes socials amb l’únic objectiu d’ocultar la seua manca d’idees i projectes”.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*