Post també disponible en:
L’agrupació local del PSPV-PSOE de Bunyol ha celebrat aquest dimecres una assemblea per a aprovar la gestió anterior i renovar la seua Comissió Executiva Local. La trobada ha comptat amb una alta participació de la militància i amb la presència del diputat provincial i secretari d’Organització del PSPV-PSOE de la província de València, Jorge Vidal.
Durant l’assemblea s’ha aprovat per àmplia majoria la gestió de l’Executiva Local anterior, que ha destacat per fomentar una militància més activa i reforçar la transparència i el funcionament intern del partit.
Tot seguit, la militància ha triat a la nova Comissió Executiva Local, una candidatura liderada per Aurelio Palmer com a secretari general i que combina compromís, experiència i renovació. Aquesta és la nova estructura del PSOE de Bunyol:
President: Juan Fuentes
Secretario General: Aurelio Palmer
Vicesecretària General: María Vallés
Vicesecretària i secretària d’Organització i Portaveu: Ana Sáez
Secretaría d’Administració: Desi Perelló
Secretaría de Relacions Institucionals: Pedro Vallés
Secretaria de Transport i Comunicacions: Carlos Barbero
Secretaria d’Emergència Climàtica, Medi Ambient i Agricultura: Matías Palmer
Secretaria d’Agenda Urbana i Mitjans de comunicació: Indira Sarabia
Secretaría de Cultura i Joventut: Paco Moril Perelló
Secretaría de Memòria Històrica i Ateneu Republicà: Alicia Hernández
Secretaría d’Educació, Esports i Bandes de Música: Giovanna Navarro
Secretaría de Polítiques Socials: Mariví Cuenca
Secretaria de Turisme: Araceli Mas
Secretaria d’Acció Electoral i Dia D: Pili Garrigues
Vocal Adjunt a Secretaria General: Andrés Perelló
Vocal Adjunt d’Educació, Esports i Bandes de Música: Chimo Faubell
Vocal Adjunt de Cultura i Joventut: Concha Perelló Villar
Vocal Adjunt de Transport i Comunicacions: Rafa Pérez Piqueras
Durant l’assemblea es va reconéixer i va agrair el treball de l’executiva sortint pel seu “compromís i responsabilitat durant aquests anys tan complexos per a la política local”. La nova direcció assumeix amb il·lusió el repte de continuar construint un PSOE fort, unit i útil per a Bunyol, compromés amb una gestió municipal progressista, eficaç i centrada en millorar la vida dels veïns i veïnes de Bunyol.

Be the first to comment