Post també disponible en:
L’Associació d’Art Col·laboratiu «Filant vides» convoca a les veïnes i veïns de la comarca valenciana dels Serrans ia totes les persones / col·lectius que vulguin posar en valor el paper de la dona rural a la societat en el pont de Serrans de València el Dia Internacional de la Dona.
Sota el lema «Dones rurales, dones visibles (Sororitat Serrania)», centenars de persones arribades en autobusos des dels 18 municipis de la Serranía entraran a València a través de les Torres de Serrans, porta històrica d’entrada de la comarca.
La marxa recorrerà la ruta artística instal·lada en 8 edificis públics de centre històric. L’entrada «a la ciutat» per «la porta gran» de València simbolitzarà l’apoderament de la dona rural i la «toc d’atenció» a la societat perquè els reconegui el seu valor.
El col·lectiu serà rebut a la plaça dels Furs (part del darrere de les Torres de Serrans) per una comitiva institucional que representarà a totes les entitats col·laboradores amb la ruta (Generalitat Valenciana, Ajuntament de València, Diputació de València, Conselleria d’Igualtat, Universitat de València, Museu Valencià de la Il·lustració, Centre de l’Carme Cultura Contemporània).
El recorregut de la marxa serà el següent: Pont de Serrans, Plaça de la Crida, Plaça dels Furs, Carrer Serrans, Plaça Manises, Carrer Cavallers, Plaça de la Verge, Carrer Comte Alodóvar, Plaça de Nules, Plaça Cisneros, Carrer Náquera , Plaça dels Furs.

Be the first to comment