Fotogaleria: Turís inaugura la seua XXI Fira amb una àmplia oferta comercial, gastronomia i activitats per a tots els públics

Post també disponible en: Castellano

Turís celebra de l’1 al 3 de maig una nova edició de la seua Fira, que enguany arriba a la seua vint-i-unena edició i s’ubica a la plaça Vicent Ribes. Després d’una treva de la pluja, el municipi dona la benvinguda a un esdeveniment ja consolidat en el calendari local, que reunix durant tot el cap de setmana una variada oferta comercial, degustacions de productes autòctons i nombroses activitats d’animació.

La inauguració oficial va tindre lloc este divendres a les 19,00 hores i va estar a càrrec de la Reina de les Festes, Diana Vicente, junt amb la seua cort. L’acte va comptar també amb la presència de la directora general de Producció Agrícola i Ramadera de la Conselleria d’Agricultura, Mª Àngels Ramón-Llin Martínez; i de la vicepresidenta segona i diputada de l’Àrea de Carreteres de la Diputació de València, Reme Mazzolari Tortajada, que prèviament van firmar en el Llibre d’Honor de l’Ajuntament i van participar també en la inauguració d’un carrer dedicat als fundadors de la Cooperativa agrícola La Turisana.

Durant l’obertura, presentada pel regidor de Comerç, Ismael Corell, i després de les intervencions de la copresidenta de l’Associació de Comerços, Pilar Ventura, de l’alcalde, Paco Ricau, així com de les autoritats convidades, es van lliurar els premis del Concurs del Comerç en Valencià. Posteriorment, es va realitzar la tradicional visita als diferents expositors del recinte firal.

La fira romandrà oberta al públic en horari d’11,00 a 14,00 hores i de 18,30 a 21,00 hores. El dissabte 2 de maig, el recinte obri de 10,30 a 14,00 hores i de 18,00 a 21,00 hores, amb una programació que inclou activitats infantils, animació i tallers des de les 11,00 hores. A les 12,00 hores tindrà lloc la representació de “Matilda”, organitzada per la Regidoria de Cultura, mentre que a la vesprada, a les 19,00 hores, se celebra “Popentera”, un tardeig musical amb versions de pop rock.

El diumenge 3 de maig continua l’activitat amb el mateix horari que el dissabte. A les 20,00 hores se celebrarà la rifa organitzada per l’Associació de Comerços, que posarà el fermall final a la fira amb la seua clausura oficial.

Durant els tres dies, el recinte acollirà degustacions de productes locals i comptarà amb la participació activa de distintes associacions del municipi, que contribuiran a dinamitzar l’esdeveniment i a generar un ambient festiu i participatiu tant per a veïns com per a visitants. Informa, P. Ferrer.

Fotos: P. Ferrer i D. Bosque.

Mi banner