Post també disponible en:
El Parc de Borrunes acollirà aquest dimarts, 23 de juny, a partir de les 23.00 hores, un dels actes més esperats del calendari festiu de Bunyol: la proclamació de la Reina de la Fira i Festes 2026.
Júlia Alís Braquessac serà proclamada oficialment com a nova Reina de les festes durant la celebració de la tradicional Nit de Sant Joan. Estarà acompanyada per la seua cort d’honor en una vetlada que combinarà emoció, música i tradició. Durant l’acte, la Reina sortint, Carmen Alís Marzal, li cedirà el testimoni, iniciant així una etapa marcada pels preparatius i els actes que culminaran amb la seua presentació oficial al poble el mes vinent d’agost.
La programació de la nit inclourà també el tradicional sorteig organitzat per l’Associació de Comerciants de Bunyol, en el qual se sortejaran vals per a canviar en establiments locals, a més de dos passes dobles per a gaudir de l’experiència del camió de La Tomatina.
Amb aquest acte, Bunyol donarà el tret d’eixida a l’ambient festiu que ja comença a respirar-se als seus carrers, en una cita pensada per a compartir una nit especial i donar la benvinguda a una nova representant de les seues festes. Informa, P. Ferrer.
