
Post també disponible en:
Castellano
L’àrea d’Infraestructures i Carreteres que dirigix Rafa García licita les obres de condicionament del camí de Ahíllas a La Yesa i de l’accés a Sesga des de l’aldea del Val de la Sabina a Ademuz
Les actuacions s’emmarquen en la primera fase del Pla de Millora de Camins d’Interés Territorial i tenen un termini d’execució de sis mesos
La Diputació de València ha publicat la licitació de les obres de condicionament i millora del camí de Ahíllas a La Yesa, en La Serranía, i del camí d’accés a l’aldea de Sesga des del Val de la Sabina, tots dos llogarets d’Ademuz. Estes actuacions han sigut projectades per l’àrea d’Infraestructures i Carreteres que dirigix Rafa García i compten amb un pressupost global d’1.399.644 euros.
Amb un termini d’execució de sis mesos, l’adequació d’estes vies rurals que exercixen “un paper vertebrador entre nuclis poblacionals de les diferents comarques valencianes”, segons indica el mateix Rafa García, s’emmarca en el Pla de Millora de Camins d’Interés Territorial posat en marxa per l’àrea provincial de Carreteres, que pretén condicionar i reforçar la seguretat d’estos camins que “es caracteritzen per tindre una importància que transcendix la del municipi o municipis en els quals es troben, complementant la xarxa local de carreteres”.
Les actuacions en La Serranía i El Rincón d’Ademuz “són a més molt importants en tractar-se de zones afectades per la despoblació i en les quals les diferents administracions han d’actuar per a oferir les millors condicions d’habitabilitat, com en este cas fem amb la millora de les comunicacions i d’una xarxa viària que és fonamental per a desplaçar-se per estes comarques”, explica el titular de Carreteres.
En el cas del camí que connecta Ahíllas, una de les pedanies de Chelva a la qual s’accedix per la carretera CV-346 que ascendix fins al Pic del Remei, amb el municipi de La Yesa, l’obra es licita per un import pròxim als 700.000 euros i un termini d’execució de mig any.
El mateix pressupost de licitació té l’actuació per a la millora del camí d’accés a l’aldea de Sesga, en el Rincón d’Ademuz.
Be the first to comment