Post també disponible en:
El Teatre Montecarlo acollirà este diumenge la celebració de la Gala de l’Esport de Bunyol 2026, un esdeveniment que tornarà a reunir esportistes, clubs, familiars i aficionats per a reconéixer els mèrits de les persones que han destacat durant la temporada en les diferents disciplines esportives.
La gala servirà per a premiar els i les millors esportistes de Bunyol, posant en valor l’esforç, la dedicació i els èxits aconseguits tant en competicions individuals com col·lectives.
Amb esta cinquena edició, l’Ajuntament de Bunyol reafirma el seu compromís amb l’esport local i amb el reconeixement a la tasca que duen a terme els clubs i els esportistes del municipi, que porten el nom de Bunyol arreu de la geografia nacional i internacional.
La cerimònia es convertirà, una vegada més, en un punt de trobada per a l’esport bunyolí, en una nit dedicada a celebrar els èxits dels seus protagonistes i a posar en valor el paper de l’esport com a motor de convivència, superació i promoció d’hàbits de vida saludables.

