La imatge pelegrina de la Verge dels Desemparats recorrerà a partir d’aquest divendres i durant el cap de setmana les zones afectades per la DANA a Xiva 

Post també disponible en: Castellano

Rector, José Javier Costa: “La Mare de Déu ens acompanyarà espiritualment donant esperança i consol a tantes famílies i damnificats”.

Professionals del Centre Diocesà d’Escolta realitzen atencions a afectats i voluntaris “per a traure també el fang de les ànimes”.

La imatge pelegrina de la Verge dels Desemparats visitarà a partir d’aquest divendres i durant el cap de setmana la localitat valenciana de Xiva on recorrerà zones afectades per la DANA, acompanyada per la imatge de la Verge del Castell, després de la seua arribada a les 17 hores.
La imatge de la Mare de Déu passarà pels voltants del pont, cases i el barranc que travessa el centre de la població i que va quedar desbordat per les inundacions del passat mes d’octubre.
Segons el rector, José Javier Costa, els treballs de reconstrucció estan avançant i agraeix la labor i les ajudes fonamentalment de Càritas i Creu Roja. Amb aquesta visita, la Mare de Déu ens acompanyarà també espiritualment donant esperança i consol a tantes famílies i damnificats, assegura.
Coincidint amb la presència de la Mare de Déu, diversos professionals del Centre Diocesà d’Escolta s’estan desplaçant aquesta setmana -i les dues pròximes- a Xiva per a impartir xarrades i realitzar atencions individuals a persones afectades i voluntaris, amb la finalitat de “traure també el fang de les ànimes”, afirma.
A les 19 hores del divendres, el Bisbe auxiliar de València monsenyor Arturo Javier García presidirà una missa en la parròquia Sant Joan Baptista amenitzada amb els cants de Emaús. Posteriorment, se celebrarà una Vigília d’oració, a les 20.30 hores.

Celebracions el dissabte i el diumenge

El dissabte, 14 de juny, al matí, tindrà lloc una romeria a les 10.30 hores per alguns carrers de la població, amb parada en la residència de majors, on hi haurà un moment d’oració, i de nou la imatge tornarà a l’església. A la vesprada se celebrarà una Ofrena, a les 19 hores.
El diumenge 15 de juny, se celebrarà Missa solemne a les 12 hores, i seran presentats els xiquets i xiquetes a la Verge. A la vesprada a les 17 hores, es desenvoluparà la processó de comiat amb la imatge de la Verge dels Desemparats i es realitzarà la pujada de la Verge del Castell.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*