La música de Gregory Fritze, dirigida per Francisco Carreño, sonarà en el Palau de la Música durant el ITEC 2025

Post també disponible en: Castellano

El pròxim 26 de juny, el Palau de la Música de València acollirà un concert molt especial com a part del ITEC 2025 (International Tuba Euphonium Conference), organitzat per l’Associació Espanyola de Tubes i Eufonios (AETYB).

En el recital s’interpretaran obres del compositor americà, tan lligat al CIM L’Harmònica de Bunyol, Gregory Fritze, entre elles la recent “Prelude and Irish Danse on Sussex Carol”, que serà executada per Bob Powers i «Litre Brass», sota la direcció del músic buñolense, Francisco Carreño.

El ITEC 2025, que se celebrarà del 25 al 29 de juny a València, reunirà artistes, educadors, estudiants, compositors i amants de la tuba i el eufonio de tot el món. Serà una setmana històrica per a compartir, aprendre, ensenyar i gaudir d’aquest univers musical.

Una trobada internacional que convertirà a València en capital mundial del vent metall.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*