
Post també disponible en:
Castellano
L’Alcalde de Turís, Eugenio Fortaña, i la regidora d’Educació, Isabel Guaita, hi han mantés una reunió amb la directora del CEIP Joaquín Muñoz, Virgínia Sanz, i de l’AMPA, Loles Castelló, per tal d’unificar postures sobre la disminució d’unitats que preveu la conselleria per al curs vinent a conseqüència del descens de les matrícules.
En el transcurs de l’encontre s’ha posat a disposició de l’ajuntament l’informe tècnic elaborat pel centre que avala el manteniment actual de les unitats per tal d’oferir este servei públic essencial amb les màximes garanties d’atenció i qualitat.
El document s’adjuntarà a la petició formal que realitzarà el consistori esta mateixa setmana a la conselleria d’Educació per justificar l’arranjament escolar.
Per altra banda, des de la direcció del Joaquín Muñoz també han manifestat l’agraïment a l’ajuntament per la instal·lació de dos horts escolars al pati del centre. Amb esta iniciativa l’alumnat tindrà la possibilitat de dur a terme activitats relacionades amb el seu entorn més pròxim sense necessitat d’eixir del recinte.
A més de la positiva reforma del Pla Edificant que inclou el nou paviment del pati i un ascensor a l’edifici de dalt, i la reforma dels lavabos i del pavelló cobert a les instal·lacions ubicades al costat del camp de futbol que també comptaran amb un ascensor.
Be the first to comment