Música de Cambra en el segon cap de setmana de Música a la primavera de Xest

Post també disponible en: Castellano

El cicle de Música a la primavera continua oferint concerts gratuïts els caps de setmana de maig. El passat cap de setmana va haver-hi dues propostes de música de cambra, a càrrec del Septet Rosebud, el dissabte, i per part del grup Neovocalis, el diumenge.

Quan el cinema sonava a música
El dissabte, 17 de maig, el teatre Liceu va acollir el concert “Quan el cinema sonava a música”, a càrrec del septet Rosebud, format per dos violins, dos violoncels, viola, piano i trompeta, que van interpretar temes de les bandes sonores més recordades del cent clàssic.

Concert coral a l’Església
El diumenge, 18 de maig, el concert es va realitzar a l’Església, a càrrec de Neovocalis, sota el títol Laus et Laettitia, traduït com a “Lloança i alegria”. El grup vocal va interpretar un variat repertori de música coral dels segles XX i XXI, sota la batuta de Rafael Sánchez Mombiedro.

La regidora de Cultura, Mª Ángeles Llorente, va presentar a l’agrupació i va donar les gràcies al rector per cedir l’església per a la realització del concert.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*