Representants de la Denominació d’Origen València i de la Conselleria d’Agricultura es reuneixen per a potenciar la marca València

Post també disponible en: Castellano

La reunió mantinguda entre Salvador Manjón, president de la Denominació d’Origen València i José Luis Aguirre, Conseller d’Agricultura, ha abordat temes d’especial rellevància com la situació del sector o la intensificació de la col·laboració institucional per a promocionar els vins valencians i la seua ruta del vi.En la trobada, que ha servit com a primera presa de contacte i presentació de l’entitat, Salvador Manjón, President de la DO València, ha pogut dialogar amb Jose Luis Aguirre, Conseller d’Agricultura, sobre els reptes als quals s’enfronta el sector vitivinícola valencià i la necessitat de fer costat a les marques de qualitat de la Comunitat Valenciana per ser garantia d’origen i qualitat i per tant, font de riquesa per al territori.
A més, s’ha tractat la manera d’intensificar la col·laboració institucional i s’han estudiat tota una sèrie de propostes específiques que abasten des del suport a la certificació dels vins de qualitat, fins a la formació, necessària per a l’existència d’una cultura del vi i el seu gaudi de manera responsable. Passant pels projectes de promoció de la institució i els seus productes, tant en grans fires professionals, com a través de la incipient ruta del vi DO València, que compta en l’actualitat amb més de 60 experiències amb les quals fer gaudir al enoturista.
Aguirre s’ha compromés a recolzar a la DO València per a potenciar la institució, que compta amb una excel·lent trajectòria i un gran potencial de marca.
Salvador Manjón s’ha mostrat satisfet amb la reunió i la predisposició mostrada per part del Conseller i el seu equip.
A la trobada també han assistit el director general de Desenvolupament Rural, Javier Benito, i la secretària general del CRDO València, Carmen Martínez. Informa, Luis Ibáñez.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*