SITVAL signatura amb l’Ajuntament de Xiva un protocol d’intencions per a construir la nova estació d’ITV

Post també disponible en: Castellano

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme estima que “la nova estació estarà construïda en dos anys i abans obrirem dues línies portàtils”.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, en la seua condició de presidenta de SITVAL, i l’alcaldessa de Xiva, Amparo Fort, han signat un protocol d’intencions per a construir una nova estació d’ITV en aquest municipi.

Nuria Montes ha avançat que “aquesta actuació del pla de millora del servei d’ITV tindrà dues fases. La primera consisteix en l’obertura a curt termini de dues línies portàtils que podran donar servei a uns 30.000 vehicles a l’any en total.”

“A més, en el termini de dos anys, quan estimem que la nova estació estiga construïda, comptarem amb quatre línies fixes d’inspecció, dos universals i altres dos per a vehicles lleugers, que podran fer unes 80.000 inspeccions anualment”, ha afegit Montes.

El protocol d’intencions que han signat Nuria Montes i Amparo Fort assenyala que “després de diferents visites i estudis realitzats pels tècnics del servei de SITVAL, conjuntament amb els de l’Ajuntament de Xiva”, es considera idònia la parcel·la 284A de propietat municipal situada en el Polígon La Pahilla.

Aquesta parcel·la, de 6.410 metres quadrats, està ara qualificada com a sòl urbà dotacional esportiu pel que l’Ajuntament de Xiva haurà de tramitar una modificació del planejament que la faça compatible amb el servei públic que pretén prestar SITVAL.

L’empresa pública, per part seua, considera que, per la seua ubicació i característiques, aquesta parcel·la és un entorn òptim per a la construcció i posada en marxa, en el curt termini, de l’estació d’ITV.

Amb la finalitat d’assegurar la coordinació entre l’empresa pública i el consistori i vetlar pel correcte desenvolupament de l’acord, totes dues parts nomenaren sengles responsables. A més, es comprometen a mantindre la confidencialitat de la informació que se subministren mútuament.

El protocol d’intencions té una duració de tres anys, prorrogable de manera expressa per dos anys més, i estableix que es desenvoluparà mitjançant acords

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*