
Post també disponible en:
Castellano
L’alcalde, Eugenio Fortaña, ha mantingut una reunió telemàtica amb el diputat d’Infraestructures, Rafa García, i amb personal tècnic de la Diputació de València per a concretar les pròximes intervencions a Turís fruit de la col·laboració de les administracions provincial i local.
Les actuacions suposaran una inversió important i consistiran en la reforma i millora de dues vies principalment. Per una banda, l’asfaltat de l’Avinguda Corts Valencianes i Bautista Soler i condicionament dels passos de vianants.
Per altra, s’ubicarà una rotonda i s’habilitarà un accés de vianants des del poble fins a la Cooperativa La Turisana i es condicionarà la carretera CV-415 fins al nucli urbà.
Fortaña s’ha mostrat “molt satisfet perquè amb estes actuacions millorem la seguretat del trànsit de vehicles i persones a més d’ordenar el tràfic i la mobilitat en la intersecció de la cooperativa entre la CV-415 i el tram de connexió amb la CV-50”.
Be the first to comment