Post també disponible en:
Una dona de 79 anys ha sigut trobada sense vida en la piscina del seu xalet, situat a la urbanització Sierra Perenchiza, en el terme municipal de Xiva.
Segons les primeres informacions que han transcendit, va ser el seu marit qui va trobar el cos de la víctima surant en l’aigua en alçar-se de la migdiada i va donar avís immediatament als serveis d’Emergències. La crida es va rebre sobre les 18,30 hores.
L’home va explicar als agents desplaçats fins al lloc dels fets que desconeixia el que havia ocorregut durant la vesprada i que no podia precisar si la seua esposa havia demanat ajuda en algun moment abans del succés.
Fins a l’habitatge es van desplaçar efectius sanitaris i forces de seguretat. Els serveis mèdics van intentar reanimar la dona, però únicament van poder certificar-ne la defunció.
El jutge competent, del Jutjat de Requena, va ordenar l’alçament del cadàver i ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de la mort. El cos ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València, on este dilluns se li practicarà l’autòpsia per a determinar les causes exactes de la defunció.