València Turisme acosta els destins d’Alboraig, Carcaixent, Gandia i Manises a les agències de viatges

Post també disponible en: Castellano

La marca turística de la Diputació de València i set municipis valencians participen activament en el workshop organitzat per l’Asociación Empresarial Valenciana de Agencias de Viajes (AEVAV).

La Diputació de València i els municipis d’Alboraig, Meliana, Carcaixent, Gandia, El Puig de Santa María, Cullera i Manises han participat activament en el workshop organitzat per l’Asociación Empresarial Valenciana de Agencias de Viajes (AEVAV) amb més de 200 professionals d’agències de viatges locals, celebrat a l’Hotel Las Arenas de València.

“Este tipus de encontres de treball contribuixen enormement a acostar l’oferta turística de la província a les agències de viatges, que són prescriptores directes per a gran part dels consumidors finals de les experiències turístiques que oferix el nostre territori”, ha explicat el diputat de Turisme de la Diputació de València, Pedro Cuesta.

València Turisme, marca turística de la corporació provincial, té previst col·laborar amb AEVAV en un total de set workshops al llarg d’enguany. El primer d’ells s’ha celebrat a Castelló, amb la presència dels municipis de Gandia i Cullera, i el següent a la ciutat de València.

Les pròximes trobades professionals se celebraran a Alacant, Murcia, Tarragona, Zaragoza i Teruel.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*