Post també disponible en:
La novena edició del Festival de Street Art Graffitea Xest, promogut per la Regidoria de Cultura al costat d’Àlien Barrakudas, se celebrarà del 17 al 21 d’abril en la localitat chestana. Un any més, Xest acollirà a artistes internacionals que ompliran d’art diferents espais públics i privats.
Programa
Intervencions murals
Del 17 al 21 d’abril. La informació sobre els artistes i els espais que intervindran està disponible en la web del festival: https://graffiteacheste.com/#mapa-interactiu
Presentació oficial
El pròxim 19 d’abril, a les 19.00, el teatre Liceu de Xest acollirà la presentació oficial del festival amb un acte especial que comptarà amb la projecció del documental L’Art Urbà a Xest, Educant la mirada, dirigit per Germans Garofalo i produït per David Trashumante; i l’actuació del raper Dyso (davidtrashumante.es/project/dyso), autor, al costat de Dave Niça, de la banda sonora del vídeo.
El tràiler del documental està disponible en la web cheste.es: https://acurtar.link/2FhORN
Rutes 2024
El dissabte 20 i el diumenge 21 d’abril, l’empresa Tarasca Turisme realitzarà rutes guiades gratuïtes pels murals d’aquesta novena edició, en horari de demà i de vesprada.
Informació pràctica: https://acurtar.link/d3Lt9A
Clausura del festival
El diumenge, 21 d’abril, el programa es tancarà amb l’espectacle Trash, una proposta cultural que conjumina comèdia, percussió i reciclatge, que tindrà lloc en el teatre Liceu a les 19.00.

Be the first to comment