Post també disponible en:
La Comissió de la Festa del Mantó de la Societat Musical «La Artística» celebrarà la Solemne Missa en Honor a Santa Cecília diumenge que ve 22 de novembre, a les 19 hores, en l’Església Parroquial Sant Pere Apòstol de Bunyol.
Este serà l’únic acte organitzat per la societat en honor a la patrona de la música, a causa de la situació actual de pandèmia.

Be the first to comment