La SM «L’Artística» de Bunyol celebra aquest diumenge únicament la missa en honor a Santa Cecília a causa de la situació de pandèmia

Post també disponible en: Castellano

La Comissió de la Festa del Mantó de la Societat Musical «La Artística» celebrarà la Solemne Missa en Honor a Santa Cecília diumenge que ve 22 de novembre, a les 19 hores, en l’Església Parroquial Sant Pere Apòstol de Bunyol.

Este serà l’únic acte organitzat per la societat en honor a la patrona de la música, a causa de la situació actual de pandèmia.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*