Post també disponible en:
La Falla Buñol Pueblo ha formalitzat la signatura del contracte amb l’artista faller Ramón Lemos Sierra, qui tornarà a encarregar-se de la creació del monument per a l’exercici faller 2026.
Ramón Lemos, natural de Xiva, és un artista consolidat en el panorama faller i torna a comptar amb la confiança de la comissió després del seu treball en anys anteriors.
A l’acte de la signatura van assistir la presidenta de la Falla, Ana Gómez; la que serà Fallera Major en el pròxim exercici, Claudia Bordonau; així com diversos membres de la comissió, que van mostrar la seua il·lusió pel nou projecte.
Amb aquesta renovació, la Falla Buñol Pueblo aposta per la continuïtat, amb la vista posada en unes Falles 2026 carregades d’il·lusió.

Be the first to comment