Anecoop Bodegas presenta els seus últims llançaments a Wine Paris

Post també disponible en: Castellano

El seu estand projecta tradició i innovació, amb referències consolidades i noves propostes 0,0% alcohol.

La participació en este certamen marca l’inici del calendari firal internacional per a la promoció dels vins elaborats per les seues bodegues sòcies: Cooperativa La Viña (La Font de la Figuera), Bodegas Reymos (Cheste) i Bodegas San Martín i Proyecto Unsi (San Martín de Unx).

Anecoop Bodegas ja es troba a França per a participar, des de hui i fins a l’11 de febrer, en la setena edició de Wine Paris. Amb la seua presència en este certamen de referència, inicia el calendari internacional firal del sector en un exercici en què ha desenvolupat un ambiciós pla de promoció, que es reforça i s’amplia, per a avançar en el posicionament dels seus vins a escala global.

Amb un espai expositiu propi, situat al Hall 6 – Stand K255, Anecoop Bodegas desplegarà la qualitat i la diversitat dels vins elaborats per les seues bodegues sòcies: Cooperativa La Viña (La Font de la Figuera), Bodegas Reymos (Cheste) i Bodegas San Martín i Proyecto Unsi (San Martín de Unx).

Després de superar totes les expectatives en 2025, Wine Paris celebra la seua edició més ambiciosa. Reunirà més de 6.000 expositors i, segons les estimacions, atraurà més de 60.000 visitants professionals procedents de 155 mercats, xifres que assenyalen el potencial d’este encontre i la seua capacitat per a connectar productors, distribuïdors i compradors clau d’arreu del món. En este gran aparador de tendències, en el qual cada interacció pot traduir-se en noves oportunitats de negoci, Anecoop Bodegas ha tancat una intensa agenda de treball per a contactar amb nous clients i fidelitzar la seua cartera actual; un pla comercial que es complementa amb les accions de promoció desenvolupades pel seu equip des del seu estand.

Propostes amb identitat pròpia i novetats 0,0% alcohol

Anecoop Bodegas projecta en este certamen la qualitat i la versatilitat de la seua oferta i la seua capacitat d’adaptar-se a una demanda en constant evolució gràcies al seu compromís amb la innovació per a satisfer perfils que valoren la diferenciació i l’autenticitat, a més de respondre al significatiu canvi que viu el sector en el patró de consum cap a propostes 0,0% alcohol.

Al seu estand estaran presents novetats singulars com La Bandida Valenciana (Cooperativa La Viña), junt amb altres com la gamma 0,0% alcohol de la família Juan de Juanes o referències ja consolidades com La Cova Negra.

Les famílies Reymos i Vida (Bodegas Reymos) estaran presents a Wine Paris amb un especial protagonisme per a les seues propostes 0,0% alcohol, excel·lents opcions per a satisfer les noves preferències dels consumidors. Els vins navarresos estan representats per dues referències: El Bestiario de Unx blanc i Txantxangorri.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*