Post també disponible en:
Castellano

El Club Esportiu Bunyol ha anunciat nous fitxatges per a reforçar el primer equip en totes les seues línies de cara a a la pròxima temporada. Entre els nous noms recentment anunciats estan els del lateral dret Martín Caballero; del mig centre Daniel García; l’extrem esquerre Carlos Siscar; el mig centre Erik Franco; i el defensa Pablo Muñoz.
Martín Caballero Molada (4/05/2004) és un lateral dret “de gran projecció ofensiva que també pot jugar com a extrem. Procedent del Castelló Sub 19 (Divisió d’Honor), arriba amb moltes ganes d’enlluernar a l’afició del Beltrán amb la seua joventut i descaradura. Estem molt contents que hages apostat pel projecte del CD Bunyol”, tal com han manifestat des del club blanc.
Per part seua, Daniel García Juan (11/05/1998) és un mig centre que destaca “per la seua gran regularitat, ve de jugar-lo quasi tot en els seus últims equips. Després del seu pas per UD Quart Poblet (aquesta última temporada), Huracà Montcada CF, UE Gandia i Torre Levante CF (Tercera i Preferent), arriba per a reforçar la medul·lar del Beltrán. T’agraïm que hages apostat pel projecte del CD Bunyol”, tal com han subratllat des del club.
Un altre dels fitxatges de luxe per a la banda esquerra del CD Bunyol és Carlos Siscar Bergillo (26/11/1993), “un coet per a la banda esquerra del CD Bunyol. L’extrem esquerre procedent del Silla CF i nascut a Xirivella, ha estat quasi tota la seua trajectòria en Tercera. Ha passat per equips com l’UD Alzira, Torre Levante CF, Recanvis Colón, Paterna CF i en Preferent per CF Gandia (aconseguint l’ascens a Tercera), CD Utiel, Torrent CF (aconseguint promoció) i CF Xiva. Segur que farà gaudir a l’afició del Beltrán amb la seua velocitat i qualitat”.
Erik Franco Gil (4/10/1994), és un migcampista que prové del Manises CF. “També ha passat per equips de Preferent com el Patacona CF, CD Soneja, Recanvis Colón i CD Acer. En Tercera amb CF Torre Levante, Riba-roja de Túria CF i Recanvis Colón. Ha aconseguit 3 títols de lliga, 5 promocions i un ascens a Tercera Divisió. Experiència, treball defensiu i qualitat, per al centre del camp del CD Bunyol. Estem encantats que hages apostat pel nostre projecte”, segons han fet constar des del CD Bunyol.
Finalment, Pablo Muñoz Ponsoda (17/02/1999) és un lateral dret que ve “de jugar 3 temporades al Riba-roja de Túria CF (on ha aconseguit jugar 2 promocions) i ex del *SC Requena. El jove defensa aportarà solidesa defensiva, velocitat i projecció en atac a la banda dreta del CD Bunyol”, segons han explicat des del club.
Partits de pretemporada
Des del CD Bunyol també han anunciat els partits de pretemporada 2023-24 del primer equip que s’han programat:
- CD Bunyol vs CF Silla 8 d’agost a les 20,30 hores.
- CD Bunyol vs CD ACERO 11 d’agost a les 20,30 hores.
- CD Bunyol vs CD Alcora 19 d’agost a les 19,00 hores.
- CD Bunyol vs CF Crack’s 23 d’agost a les 20,30 hores.
- CD Bunyol vs AT Levante 26 d’agost a les 19,30 hores.
- CD Bunyol vs CD Benifaió 29 d’agost a les 20,30 hores.
- CD Bunyol vs CE Alberic 1 de septembre a las 20,30 hores.
Be the first to comment