El Consell ratifica la contractació d’emergència d’actuacions per a la reconstrucció dels Espai Labora de Xiva i Alaquàs

Post també disponible en: Castellano

Les persones usuàries de l’Espai Labora de Xiva poden acudir al Centre de Formació de Persones Adultes de la localitat, i les d’Alaquàs, al Labora Formació d’Aldaia

El Consell ha pres raó de la contractació d’emergència de les obres de reconstrucció dels Espai Labora de Chiva i Alaquàs, que van resultar greument afectats pel desbordament dels barrancs de Poio i de la Saleta.

Estes contractacions tenen un import total de 767.432 euros i en els dos casos el termini d’execució és de cinc mesos.

En el cas de l’Espai Labora de Chiva, l’import de la contractació de les obres ascendix a 261.254,13 euros, i el contracte de servicis de direcció, coordinació de seguretat i salut i redacció de documentació té un import de 26.125,41 euros.

Pel que respecta a l’Espai Labora d’Alaquàs, les obres ascendixen a 436.411,52 euros i l’import del contracte de servicis de direcció d’obra, coordinació de seguretat i salut és de 43.641,15 euros.

Cal recordar que, des de novembre, les persones usuàries de l’Espai Labora de Chiva poden acudir al Centre de Formació de Persones Adultes de la localitat, i les d’Alaquàs, al Labora Formació d’Aldaia.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*