Post també disponible en:
L’equip de govern socialista de Requena ja ha iniciat la renovació del frontó del Poliesportiu, seguint així amb la seua aposta per l’esport en el municipi.
Les obres, finançades amb fons propis del consistori requenense per un import de 61.719,92€, compten amb tres mesos de termini d’execució.
A més, en la zona existent entre la tercera pista de tennis i la piscina coberta, s’aprofitarà per a fer magatzem, graderia i accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda.
D’altra banda, estan a punt de finalitzar les obres en la pista d’atletisme de Requena i, pròximament, començaran les de les pistes de pàdel de Camp Arcís i Els Isidros.
Per als socialistes de Requena, “l’esport és un pilar fonamental de cara a aconseguir la cohesió social i alguna cosa que sens dubte millora la qualitat de vida dels i les requenenses, per la qual cosa la pràctica de qualsevol disciplina esportiva ha de poder-se realitzar en les millors condicions possibles”.

Be the first to comment