Post també disponible en:
Turís, igual que altres tants pobles i ciutats de la nostra comunitat, està vivint els actes previs a la seua setmana fallera i este cap de setmana s’ha presentat d’allò més frenètic.
Divendres tenia lloc a l’Espai Multiús el sopar de gala, on es va entregar el màxim guardó de Junta Central Fallera a fallers i falleres de les comissions. Igualment, es va entregar el premi a la guanyadora del concurs de cartells, Gemma Llopis.
Diumenge de matí els quadres d’honor de les falles acudiren a l’ermita per tal de protagonitzar el besamans a la patrona, la Mare de Déu dels Dolors Gloriosos. En el transcurs de la celebració, el retor, Ignasi Llópez, va imposar a les falleres majors una agulla de pit, obsequi de la parròquia, i va fer entrega d’una estampa recordatòria.
El cap de setmana finalitzà amb la tradicional crida des del balcó de l’ajuntament desafiant al vent i el fred. Primerament, es van recollir en passacarrer als quadres d’honor en els seus casals. Una multitudinària desfilada que finalitzà en l’Ajuntament on van convocar tot el món per a les falles del dia després que, enguany se celebraran del 4 al 7 d’abril. L’acte finalitzà amb una xocolatada per a tots els assistents.















Be the first to comment