Els agricultors cerealistes es mostren molt preocupats per la continuïtat de la sequera 

Post també disponible en: Castellano

Els agricultors cerealistes dels municipis de l’interior de la província de València estan molt preocupats per la persistència de la sequera. Encara que han aprofitat les escasses pluges que s’han registrat en els mesos de desembre i gener per a realitzar les sembres, són molt pessimistes sobre el desenvolupament que poden tindre els sembrats en els pròxims mesos, “perquè la terra està molt seca” van concretar alguns agricultors.
En les parcel·les on es va realitzar la sembra en dates primerenques, ja han nascut els cereals; però “el seu desenvolupament està sent molt lent”, segons expliquen els agricultors. Informa, Luis Ibáñez.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*