Post també disponible en:

El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit l’alerta roja en litoral sud de València, segons la informació de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) en la Comunitat Valenciana
A més, s’amplia l’alerta groga en altres zones de la Comunitat Valenciana, com les comarques de La Foia, Camp de Túria i La Regió muntanyenca; i es manté l’avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d’Alacant
Des d’Emergències alerten que el temporal és canviant pel que demanen molta precaució
Una nit tranquil·la
No obstant això, des del Consorci Provincial de Bombers han confirmat que la nit s’ha desenvolupat de manera relativament tranquil·la: “la primera part del matí ha transcorregut relativament tranquil·la, però a partir de les 12,25 hores han començat a multiplicar-se les incidències en la localitat de Gandia, derivat de les fortes pluges que estan patint en la zona”.
Des del Consorci han recodado que l’AEMET “ha emés avís roig per a litoral sud de València, per la qual cosa recomanem extremar les precaucions”.
Quant a avisos, els efectius del Consorci han rebut des de les 12,25 hores quatre avisos a Gandia, per a realitzar buidatges d’aigua o revisar la situació de diferents punts de la ciutat: l’entrada de l’escola Calderón, un habitatge del carrer Reis Catòlics, instal·lacions del teatre Azorín i en el centre de majors del carrer Plus ultra.
(Informació en procés d’elaboració).

Be the first to comment