L’Ajuntament de Benaguasil finalitza la instal·lació d’un gronxador inclusiu al parc del Pilar

Post també disponible en: Castellano

L’Ajuntament de Benaguasil ha instal·lat un gronxador adaptat per a persones amb diversitat funcional amb l’objectiu de garantir el dret a jugar de tots els xiquets.

L’actuació s’ha dut a terme al parc del Pilar. El nou gronxador compta amb arnés de subjecció per al pit i les cames, que fan d’aquesta estructura un lloc segur per als xicotets que tenen alguna discapacitat.

L’objectiu és que els xiquets i xiquetes que el necessiten puguen gaudir d’elements de joc en igualtat de condicions que la resta de menors i fomentar la seua inclusió. En aquest sentit des de l’Ajuntament han assenyalat que “es tracta de facilitar l’ús d’aquestes zones infantils d’oci a xiquets amb diversitat funcional perquè també ells puguen gaudir del parc”.

Aquesta acció se suma a la col·locació de pictogrames en edificis, instal·lacions municipals i llocs d’Interés que recentment ha desenvolupat el Consistori amb l’objectiu de fer de Benaguasil un municipi inclusiu i accessible.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*