Tierra Bobal acull l’II Fòrum SICTED i la XIII Assemblea de la Xarxa DTI el 26 i 27 de maig

Post també disponible en: Castellano

Turisme Comunitat Valenciana aposta per Tierra Bobal com a seu d’aquests dos esdeveniments per ser un destí que despunta com a referent en enoturismo, turisme actiu i natural o turisme cultural i que ha sigut afectat per la Dana

Turisme Comunitat Valenciana ha triat Tierra Bobal com a seu de dos esdeveniments de rellevància turística, com són l’II Fòrum SICTED i la XIII Assemblea de la Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents (DTI), que tindran lloc en 26 i 27 de maig com a punt de trobada de personal tècnic i expert en matèria de turisme.

II Fòrum SICTED en Tierra Bobal

  • Data: 26 de maig de 2025
  • Lloc: Església de Sant Nicolás, Requena
  • Horari: de 10.30 a 18.30 hores

Aquest fòrum està dirigit als gestors i agents del turisme que treballen sota la metodologia del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destí (SICTED). En aquesta edició, la trobada se centra en l’evolució del sistema cap a la sostenibilitat, el mesurament de la petjada ecològica i les bones pràctiques per a un turisme més responsable. A més, es realitzarà la reunió anual del Comité Interdestinos SICTED de la Comunitat Valenciana, un espai clau per a la planificació i el balanç del sistema.

L’acte comptarà amb la presència de la Consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marian Cano García.

A més, el fòrum oferirà activitats perquè els assistents puguen descobrir la bellesa i el potencial de Tierra Bobal, que uneix els municipis de Camporrobles, Caudete de las Fuentes, Xera, Fuenterrobles, Requena, Sinarques, Utiel, Venta del Moro i Villargordo del Cabriel.

XIII Assemblea de la Xarxa DTI en Tierra Bobal

  • Data: 27 de maig de 2025
  • Lloc: Casa de la Cultura d’Utiel (Sala d’actes)
  • Horari: de 9 a 18 hores

La XIII Assemblea de la Xarxa DTI reunirà els principals actors del turisme intel·ligent en la Comunitat Valenciana per a analitzar el pla d’acció de la Xarxa DTI, presentar els avanços en el nou Sistema d’Intel·ligència Turística i explorar com els destins poden aprofitar aquestes eines per a potenciar el seu desenvolupament.

Igual que en l’II Fòrum SICTED, els assistents podran gaudir d’activitats que els permetran conéixer millor Tierra Bobal i la seua riquesa en vins, paisatges i patrimoni.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*