Post també disponible en:
La XI Cavalcada del Foc de Turís, organitzada per la Falla Plaça del Mercat de Turís, se celebrarà finalment este diumenge 26 d’abril després d’haver sigut ajornada el passat diumenge de falles a causa de l’activació del nivell 3 del dispositiu Previfoc.
Este esdeveniment, ja consolidat com un dels actes més simbòlics de les festes falleres a Turís, posa el punt final a les celebracions amb un espectacle ple de música, llum, foc i emoció. La Cavalcada del Foc representa un moment especialment significatiu, ja que és l’acte en què les Falleres Majors eixents transmeten el testimoni del foc a les actuals representants, simbolitzant la continuïtat de la festa i el relleu dins del món faller.
Enguany, la cavalcada estarà inspirada en els Carnestoltes del món: Venècia, Rio de Janeiro, Mèxic i Índia. Estos quatre escenaris ompliran els carrers i la plaça, transportant el públic a un univers màgic d’il·lusió i fantasia, amb tota l’espectacularitat i elegància que caracteritza esta festa arreu del món.
Amb el testimoni del foc ja en mans de les les Falleres Majors, Valentina i Elena encendran el final de festa amb un magnífic espectacle pirodigital a la Plaça Vicent Ribes, a càrrec de Pirotècnia Turís, que posarà el fermall d’or a una jornada plena d’emoció i tradició.
Des de l’organització s’anima a veïns, veïnes i visitants a participar en este acte tan especial, que combina cultura, tradició i sentiment faller en una cita imprescindible del calendari festiu local.
